Otázky a odpovědi

Hlavní stránka Otázky a odpovědi

Jak mám postupovat při hledání?

Máte dvě možnosti:

  1. Pokud znáte kód nebo název výrobku, zvolíte ve vodorovné liště nabídky položku „HLEDÁNÍ“, kde můžete využít některé pole vyhledávacího formuláře.
  2. Pokud neznáte kód nebo název výrobku, můžete využít procházení kategorií.

Proč se mám registrovat? Co mi registrace přinese?

Především si registrací usnadníte další objednávku a zbavíte se zdlouhavého vyplňování doručovací adresy, fakturačních údajů atd. Registrace vám také přinese další výhody, jako je automatický archiv vašich objednávek s možností opakování a úpravy předchozí objednávky, přehled doposud zakoupených položek. Pro registrované zákazníky bude rovněž připraven volitelný informační občasník, zasílaný e-mailem.

Bude objednávka kterou odešlu vyřízena přesně tak, jak jsem ji sestavil?

Ano, vaše objednávka je vyřizována ve smyslu Obchodních podmínek přesně tak, jak byla sestavena, vámi potvrzena a odeslána. Už při objednávání získáváte veškeré podrobné informace o stavu výrobku, jeho prodejní ceně, dalších poplatcích, způsobu a možnostech dopravy atd.

Nebude dodávka nakonec dražší než jsem potvrdil při odeslání objednávky?

Ne, celková cena je uvedena již na vámi potvrzované objednávce a jsou v ní již zahrnuty jak poplatky za dopravu, tak další nezbytné poplatky za přípravu zboží a jeho balení. Při potvrzení objednávky potvrzujete už celkovou cenu dodávky.

Srpen 2017


Lázeňská léčba dětí



Registrace | Zapomenuté heslo